mr. D.I.M.E. (Debby) Hermans
advocaat | partner | vertrouwenspersoon
Debby is gespecialiseerd in het individuele en collectieve arbeidsrecht (reorganisaties). Zij adviseert en begeleidt ondernemingen bij herstructureringen. Zij helpt u de beoogde veranderingen op zorgvuldige wijze, zo soepel mogelijk door te voeren.
Verder adviseert en procedeert zij op het gebied van dossieropbouw en individuele ontslagen, grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer, kort- en langdurig ziekteverzuim, aanpassing arbeidsvoorwaarden, medezeggenschapsrecht en vraagstukken op het gebied van (oneerlijke) concurrentie. Debby treedt op als strategisch overlegpartner voor directie en HR-management van bedrijven en instellingen in de profit- en non-profitsector. Daarnaast adviseert zij (statutair) bestuurders, directeuren en werknemers op managementniveau.
Door goed te luisteren, door te vragen waar nodig en aandacht te hebben voor de belangen die daadwerkelijk spelen, is het mogelijk in relatief kort tijdsbestek de juiste beslissingen te nemen, zodat u zich weer kan focussen op uw business.
Debby is Extern Vertrouwenspersoon. Als Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen en Integriteit begeleidt en adviseert zij klagers en/of melders, geeft zij voorlichting aan organisaties en adviseert zij (on)gevraagd directie en HR. Het kunnen luisteren zonder oordeel, sensitiviteit en daadkracht zijn eigenschappen die in deze rol goed van pas komen.
Klanten omschrijven Debby als toegankelijk, betrokken, scherp, pragmatisch, enthousiast.
Sluiten
Datum beëdiging | 9 januari 1997 |
Werkzaam bij Banning | 1 april 2006 |
Afgeronde opleidingen | Rechtsgeleerdheid – Radboud Universiteit Nijmegen |
Lidmaatschappen | Vereniging Arbeidsrecht Advocaten Nederland (VAAN) |
Geregistreerde rechtsgebieden | Debby heeft in het rechtsgebiedenregister van de Nederlandse Orde van Advocaten het volgende hoofdrechtsgebied geregistreerd: Arbeidsrecht. Op grond van deze registratie is zij verplicht elk kalenderjaar volgens de normen van de Nederlandse Orde van Advocaten tien opleidingspunten te behalen op ieder geregistreerd hoofdrechtsgebied. |
Met gestrekt been erin? Dat is het makkelijkste wat er is. Vaak is het niet de meest efficiënte, laat staan effectieve aanpak. Belangrijk voor de klant is veelal dat snel een oplossing wordt bereikt of duidelijkheid komt. Creativiteit, tact en de juiste toonzetting zijn daarvoor, naast juridische kennis, essentieel.